Nya kläder, fotbollsträning & regn.

Tröstshoppade från Nelly igår.
Kan hända att något plagg åker på nu på torsdag. Då det inte är vilken dag som helst. Dagen det händer något i lilla Byske. Dagen då man verkligen vet att sommarn har dragit igång. Dagen då det är Lanternan Premiär!! Weoweo
Var för övrigt och tränade årets första fotbollsträning & sista (?) Nä, men kul var det verkligen men också fruktansvärt jobbigt. Måste nog på 360 snart så att jag ska orka med nästa träning. Och får man pikar från fyra tränare som diskuterar om att avsluta träningen när Sanna inte orkar längre, då kan man fan inte vara vältränad. & det är dagens sanning de.
Duschen, fika & sen sängen? Helt okej ide. Imorgon ska det planteras det sista. Och jag hoppas verkligen på lite bättre väder. För nu blev jag less.

Kommentarer
Postat av: carro

fasiken va snajsiga kläder=) jag vill meee haaa!!

2011-06-21 @ 21:57:23
URL: http://cmei.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0