En söndag i Juni

Nu kommer solen?! Bättre sent än aldrig. Och veckan som kommer, kommer att bli bäst. Synd att jag jobbar 07-16, Mån-fre. Hade gärna haft semster, men tror ändå att veckan kommer att bli kung.

Min långhelg som varit har verkligen varit minnesvärd. Det var egentligen bara solen på himlen som saknades & midnattstravet i Skell. Ville verkligen dit, körde en lugn midsommar bara för att kunna festa som en tok på lördag, men mitt sällskap var inte lika taggad. Det är ju en folkfest så nästa år ska jag dit! Jag bara ska. Men min lördagskväll blev inte så tokig ändå. Jag & syster åkte upp till Hedfors, där minsta lillebror och far befann sig. Käkade grillat, fiskade, bastade, såg film och spelade kort. Därav en lugn lördag så ställde jag upp som chafför åt Byske Bodås borta match till Vallen(?) Långt bort i fan. Men 3 poöng tog brudarna, det var då tur det.
Avslutade denna söndagskväll med ett besök på bianco.
Hoppas på att få leverera upp några bilder inom en snarframtid. Nu väntar soffan och sängen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

love u. ringde dig nyss men fick ignet svar. kom på att du heter sanna hp och spver kl 20:00 hehe puss

2011-06-26 @ 23:14:48
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0