Bra & dålig dag

Så där ja, då hade man investerat sig en 3-dagars biljett till Stadsfesten. Nu kan bara dagarna gå lite fortare så är vi snart där. Det bästa med i år är att veckan efter stadsfesten så har jag semester!!!!! WIIIIHOOO.

Jag är för en gångs skull jävligt avundsjuk på min lillebror som är mitt uppe i Studentveckan. Det var tider de. Fan vad kul vi hade. Varenda dag i en hel vecka så hände det något som jag sent kommer att glömma. Sen att man hade människor runt om en hel tiden som gjorde dagarna grymt bra. Idag är det balen. Hade givetvis befunnit mig på plats om det var så att Magnus skulle gå. Men se han i finkläder som kostym händer nog bara en gång och det är på den stora dagen på fredag. Han skulle säkert helst gå i en sketen tröja och några jeans som är fulla med olja och annan skit. Så jag skippar att se balen denna afton. Dessutom handlar det om en min tandfan också. Jag hatar visdomständer?? Varför har vi sådana? Fyller dom ens någon funktion? Ta bort smärtan nu.
Vilar i soffan hela denna kväll.
Hittar alltid minst en festbild på mig när jag som "lägger" framtänderna på underläppen, Varför Sanna? Så jävla ful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0