Fredag?

Ojoj, känner mig helt tom i skallen. Har ännu inte hunnit återhämta mig från i lördag/söndags då jag inte sov så mycket mer än två timmar & dessutom mådde jag röööv. Var förövrigt i Kalix i söndags och såg Rallycross, helt okej sport att kika på. Som vanligt så försöker jag att lära mig alla regler osv men det är inte lätt. Aja, hur som haver så har jag haft något på schemat 24/7, så när jag nu tänker efter så kanske det inte är så kontigt att jag känner mig lite sliten. Så denna fredag sitter jag hemma helt själv på rotegatan 7, men vet ni vad..det känns för jävla skönt. Hade i och för sig nyss besök av en kille som heter Mattias. Jag har ju gått och fått mig ett extra jobb. Som ekonom kan man säga. Och vad kan jag om ekonomi? Detta kommer att bli spännande. Men han har iallafall hjälpt mig så att jag ska komma igång, så i denna stund ska jag sätta mig ner och kika på massa siffror. Får se om jag bli nå klokare. Lycka till Sanna.
Den satans regniga tisdagen.
Käkade FL-efterrätten tillsammans med Alex, Forsling & Mattsson. Kan tyvärr inte lämna ut receptet för det är hemlighets stämplat ;)
Jag, Jonna, Lalla & Jonas åkte inlines/cyklade runt Byskes gator. Ett par inlines står just nu högst upp på min önskelista = ska inhandlas när löningen anlänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0