Skaka rumpa

Snacka om att skaka rumpa när man tränar zumba. & fi fan så dålig koordination jag har, men satan i gatan så rolig träningsform. Detta ska jag göra om. Försöker peppa Johanna att köpa ett 10 kort så att hon kan hänga med och träna just zumba. Linda sugen?
Annars vill jag bara påminna mig själv om att det är fredag imorgon. Slutar dessutom någon timme tidigare. Trästock & drogfritt. Gäller även för Sannahp. Kan vara skönt att vara 100% säker på att inte vakna upp bakis.
Bilder från midsommar på Tina, jag & Johanna. Kanske årets snyggaste midsommarstång?

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag är fan sugen annars :)

2011-07-24 @ 20:09:39
URL: http://emelieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0