Time to sleep

Sitter och funderar på att jag kanske inte ska slösa bort massa tid vid datorn och istället gå och lägga mig i sängen för att sova. Måste verkligen ta tag i skolarbetet nu. Har massa vattengympa frågor, en bok om det goda värdskapet ska läsas ut och sedan ska en hel del frågor besvaras där med. + att jag måste planera, gemomföra och sedan utvärdera en bastusittning. Är ju egentligen bara en kul grej, men det ska planeras och skrivas om det hela också. Aja, morgondagen blir inte så rolig. Väckaren ska ställas, blä

Förövrigt så blev det mer än bara innebandyträning denna torsdagsafton. Jag, Lisa & Emma Ma hälsade på hos Melinda (& Alex) Hon bjöd på kex, ost, grönsaker, dipp, saft osv. Och vi bjöd på en trevlig pratstund ;) Alltid lika kul att höra hur det går för dessa brudar i deras liv. Alltid något nytt att berätta. En Umeå tripp ska verkligen styras. Inom en snar framtid hoppas jag!

Och som vanligt sitter jag och kollar igenom gamla kort. Vilken minne som dyker upp. Denna afton hittade jag dessa :


En lillebror och en lillasyster, Lycksele 2000.



Jonas, Rasse, Pontus & Jonna. Hedfors, 2000.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0