Ba ba ba

Johanna: Vi har faktiskt kaffe i fejjan! Inte farligare än så :)
Linda: HA HA Oj, jag mena skipbo ;) SORRY

Gick upp 06.20 imorse, å hej och å, vad jag ej ville stiga upp ur sängen. Fi fan. Men tog mig upp, käkade frulle och gick till bussen. Har inte åkt halv åtta bussen från Byske till stan sen jag gick på gymnasiet, vilket börjar vara några år sen. Skolungdomar överallt.

Första lektionen idag spenderade vi på Ostviks massage. Gick igenom massa olika stretchövningar. + att vi masserade varandra på vaden, fram- och badsida lår, sätet och tillsist magen. Nådig smärta jag får när någon hittar åt en ond punkt på mina vader. Helena lyckades ett fler tal gånger. Smäääärta. ja.

Efter lunch hade vi lektion om etik och moral. Ytterliggare en uppgift som ska skrivas. Dock inte lika komplicerad och stor som den vi fick igår om ledarskap. Tur de.

Onsdag idag. Har ej några planer för kvällen. Har ingen bil heller och det är som kallt ute. Har försökt ragga upp någon som vill följa på bio. Vill se antingen The next three days eller svinaänglorna. Men dom som jag frågat är upptagna :( Å, alltid när jag har en ledig kväll så har ingen annan de. Men bion blir av ändå, fast imorgon :)

Håller på att ladda hem Bröderna karlsson & Step up 3, så har du inget att göra, kom och gör mig sällskap :)





Turkland ´06.


Kommentarer
Postat av: Carro

Åhhh jag vill till solen o värmen!! Ska vi ba draaa???

2011-01-19 @ 22:29:54
URL: http://Cmei.devote.se
Postat av: <3

svinaänglorna? jaha den är säkert minst lika bra som SVINALÄNGORNA HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE

2011-01-20 @ 17:42:07
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0