Little moments

Sov hos syrran inatt med. Ställde klockan på 09.00 sen traskade jag ner till mammas jobb för att låna bilen. For hem, packade om väskan och for sedan till edda för att vara med på ett vattengympa pass och simma/bubbla ett tag. Efter det så visade Gunilla (en som jobbar på edda) hur head-setet fungerar och hjälpte mig med tips och råd gällande vattengympainstruktör. För nu på måndag ska jag hålla i ett vattengympapass. Jag har ju gjort det ett antal gånger förut, men jag kan ändå känna att det är lite skillnad på att vara ledare i Byske och på Eddahallen. Men det ska nog ändå gå bra, det är ju just de att ha på dig ett Head-set som gör mig mest nervös ;) Men det är ju bara en fördel, slipper skrika som en tok.

For sedan till stan för att inhandla bastuoljor, honung, salt, olivolja & kaffe. Så vad ska jag ha dessa varor till då? Nu på fredag har jag bjudit laget till Byske Badhus. Har fått en uppgift av skolan att vi ska hålla i en bastusittning, så det är vad jag har tänkt göra med mina fina lagkamrater. Trots att det är en uppgift så är det ju mest egentligen bara en kul grej. Har ju dessutom lånat hela badhuset, så vi ska inte tillbringa hela kvällen i bastun :) Det kommer nog bli en mysig kväll !

Trodde jag skulle vara ledig hela veckan, men fick ett sms av Peppe om jag ville jobba 10 timmar på lördag. Och givetvis så ville jag det :) Är ingen vanlig dag på jobbet heller. Vi ska ha en kick off dag. Man kan också kalla det en pröva på dag. Folk får betala en slant och sedan vara med på en del pass som erbjuds, både i vattnet och nere i källaren. Nere i källaren = Spinning, Pump, Aerobis, Core osv. Så har ni inga planer på lördag så kom till Byske badhus och träääääääna ;)


YEAH. Malå för 50 år sen.

IKVÄLL DRAR JAG TILL KLUTMARK FÖR ATT ÅKA SNOWBOARD!!
Eller så inte. Det blir uppskjutet till nästa vecka! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej:) vet du tiderna för aktiviteterna på byske badhus imorn? typ när spinning, vattengympa osv är?



Låter kul:)

2011-01-14 @ 16:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0