Spelkväll

Istället för snowboard igår ikväll så blev det en kul kväll med spel av olika slag tillsammans med Rebban, Bea, Dj & Markus. Spelade kampen mellan kvinnor och män, chicago & ett musik spel, som jag sög på :P

Steg upp just före 10 och nu sitter jag återigen framför Jonnas dator för att knåpa ihop det sista på mina skoluppgifter. Kommer att ta en paus om en timme för att dra till edda och simma med Rebban som jag tillslut fick med mig ;)

Ikväll är innebandyträning och förhoppningsvis hockey på tv:en som gäller! Håj



Hittade en lite risig bild, men ändå rolig på nå sätt. Lalla & Lillebror spelar
pingis under carporten på ett bord som jonas själv har byggt. (Nätet är en planka)
Jag & Linda sitter på var sin stol och chillar ;) Så kan en sommarkväll också spenderas!

Kommentarer
Postat av: dallan

din brassestol ser ut att vara lägre än den jag sitter i.

eller så är det bara det att du är midget <3

2011-01-13 @ 19:24:21
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag tror att din stol var något högre!!

Inge jävla midget snack nu alltså ;)

2011-01-13 @ 23:49:24
URL: http://sannahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0