So why don´t you smile?

Pruppen, blev en förlust med en boll. 6-5. Men jag tycker ändå att vi VÅRA målvakter gjorde en grym match. Bea målis Pettersson skulle egenligen med och stå, men då kände hon sig risig, magsjuka? Så vi for utan målvakt. Och sist jag stod i mål var på cupen i Göteborg. Och en gång och aldrig mer, har jag sagt till mig själv, så jag stenvägrade att stå. Tror till och med att jag var strycken från att stå ;) Hur som haver så offrade sig Challan och stod första perioden, theres andra och Jennie sista. Väldigt imponerande måste jag säga. Eller så var det k4 som hade värdelösa målskyttar. Who knows. 

Rolig men väldigt jobbig match. Jobbig konditionsmässigt. Åkte med bara 10 spelare. Och mina ben höll på att avlida där på slutet. Trodde föresten inte att det fanns ett värre golv än de på campus, men tydligen. Huvva

Nog om matchen. Vinsten blir framflyttad till på söndag istället.

Det blir ingen längre sovmorgon imorgon heller, upp vid 09 för att hämta upp syrran och sedan styra kosan mot Byske. Sammanstråla med resten av familjen och sedan åka till Hedfors/Hednäs. Skoterkörning, go mat, mys och chill i stugan med familjen Lindgren/Kristoffersson är vad som väntar. Jag gillar sådana dagar.


Kommentarer
Postat av: Sjukisen

Jag var dålig redan igår (måndag) Men trodde att det hade blivit bättre, men tji fick jag :( Hade varit hur roligt som helst att få spela ju :(

2011-01-05 @ 00:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0