Sista helgen i Januari

Vaknade kl 11.00 --> For till Edda med rebban för att se Skellefteå innebandy vinna mot Alunda med 11-3 --> Blev upphämtad av mamma och Jonna för att dra till biostaden, såg filmen Svinalängorna, bra film men den var inte lika gripande som jag föreställt mig --> Åkte vidare till coop för att handla dagens middag = sallad --> Sedan rullade bilen vidare till Örjanshallen för att se fotbollsmatchen mellan Rönnskär - Byske Bodå. Tyvärr så åkte Byskegänget på stor stryk. Men med tanke på Byskespelarnas unga ålder så tycker jag att dom gjorde det bra. Kanske saknas lite vilja och vinnarskalle. Nu sitter jag hemma och ska så fort som möjligt entra soffan. Detta var alltså vad min söndag har bestått utav.

Bilder från i Fredags :








Bilder från i Lördags :





Åh, vilka fina vänner jag får umgås med !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0