Måndag

For till Byske en sväng imorse, givetvis av en anledning. Tandläkaren. Var nästan 99% säker på att jag skulle ha åtminstonde ett hål. Men jag hade varken hål och det var inte heller påväg att bli ett. HURRA Blev överlycklig. Dock så sa tandläkaren att jag kommer snart att få lika ont som jag hade tidigare i en av mina visdomständer. Min visdomstand på min högra sida är nu påväg. Men kul då. But, what do to? Borsta tänderna ordentligt kanske.

Hur som helst så körde jag tillbaka till stan. Entrade 360 vid 09.30 för att påbörja min första praktik dag. Vilket gick väldigt bra. Var med på Barbell (Pump), städade och följde med Annie när hon höll en gymintroduktion. Har dessutom fått ett schema på hur jag ska jobba dessa fem veckor. Kunde fan inte ha fått ett bättre schema. Jobbar ingen kväll och är ledig alla fredagar och lördagar, och typ alla söndagar förutom en. Mega nöjd. Som det låter nu så har ju min dag varit kanon bra. Men det inträffade en sak. Körde ju bil till 360 och funderade vars jag skulle parkera. (Visste inte då att 360 har gästparkeringar = gratis) så jag ställde mig på gamla hemköp/willys. Hade endast 25 kr på mig, så jag fick stå där i 2,5 timme, det vill säga till 12.00. Annie som jobbar på 360 och som är min handledare sa att jag kunde parkera om. Tänkte att jag skulle göra det på lunchen. Klant jävla Sanna glömde ju bort det och kom på vid 14-tiden att just fan. Givetvis hade jag fått böter. MEN GRATTIS. Fattig som jag redan är. Dessutom verkar dom ha höjt avgiften till 400 spänn!!!!!!

Aja, ska snart iväg till Edda för att köra vattengympa med gubbarna.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja precis dom =) Jätte snygga =)

2011-01-25 @ 15:46:58
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0