Lång dag

Lång dag, suttit i skolbänken lika många timmar som igår. Denna dag åkte jag sedan till Byske för att jobba 17-21. Nu sitter jag hemma hos mor & far. Ska sova med mamma i deras säng i natt. Pappa är i Norrköping, så jag lånar hans plats. Orsaken till att jag inte sover med Jonna i bäddsoffan i hennes gamla rum är för att hon är förkyld och hostar som en tok, vill gärna kunna sova. Dessutom var det säkert 10 år sedan jag sov bredvid kära mamma, myyyyys :)

Slänger upp några snygga bilder från bastusittningen !

                        
                        


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är väldigt nyfiken på vad det bruna i era ansikten är?

2011-01-19 @ 15:16:32
Postat av: Bea

Bajs! :)

2011-01-27 @ 21:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0