VINNARSÖNDAG

Min helg har varit oerhört lugn och skön. Klagar inte det minsta. Och dessutom så avslutades den på bästa sätt. Tok härlig vinst med bästa IBK. Spöade topplaget Ersboda med hela 8-4. Har jag sagt hur härligt det är att vinna? Hade nästan glömt bort hur det känns efter ett antal förluster, men nu vänder det? Hoppas. Har dock bara tre matcher kvar, men självklart så kör vi för att vinna dessa tre matcher. Dock är både jag och Jonna borta nästa helg. Är ju som synd att missa en innebandymatch men att välja mellan en match och 4 dagar i fjällen kändes inte så svårt, speciellt inte när jag inte har haft råd eller tid att fara tidigare. Känner att jag måste få hinna rasta snowborden denna vinter. Extra taggad är jag nu eftersom att jag nyss klickat hem ett par täckbyxor!! Ja, dom ljusblåa på bilden i ett tidigare inlägg :) Så här står det om dom på junkyards hemsida: Snowboardbyxa för tjejer från Volcom, justerbar midja, tejpade sömmar på kritiska punkter och slits för att kunna få byxorna över bootsen. Det där med justerbar midja gillar ja! Hoppas bara att storleken i övrigt passar bra på min kropp.

Imorgon är det en ny vecka som för mig innebär ledighet från praktik och ej samling på skolan men istället plugg och jobb. Snackar just nu om de första dagarna av veckan för sedan åker jag och familjen till Kåbdalis. Där det ska det åkas snowboard (slalom?), köra skoter, SOLA??, umgås, mysa runt elden, spela kort och bara njuta. 

Sovmorgon imorgon!! Har en ovana att ej stänga av mobilen när jag sover, så den jävel som ringer och väcker mig imorgon kommer att få mig på riktigt dåligt humör ;) Händer inte så ofta så passa er! HÖ HÖ 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0