V.7

Måndag = Alla hjärtans dag. Eftersom att jag är singel och inte har någon pojkvän så känns den här dagen inte så speciell. Minns inte ens när jag firade alla hjärtans dag sist för förra året var jag i Thailand och där förra året i Norge. Hur som haver hade jag igår glömt bort att det är den 14 februari idag. Så jag skickade iväg ett sms till tre brudar för att höra om dom ville komma och mysa hos mig på nyckel ikväll. Men fick ganska fort klart för mig att dom hade andra planer. Har läst några bloggar idag, där dom som är singlar ger tips på vad man kan göra. Och ett bra tips är ju att göra något kul med kompisar som också är singel. Satt och funderade och kom fram till att: JAG HAR JU TAMETUSAN INGA SINGEL VÄNNER!? I alla fall ingen som bor här i Skellefteå. Hängde ju med Rebb och Dj igår och jag fick faktiskt vara med dom ikväll om jag ville :] Så jag blir nog inte själv trots allt.

Annars idag har jag haft praktik 09-14. Är hemma och vilar nu/söker sommarjobb & ska laga middag. Sen drar jag till Edda för att köra vattengympa. Återstår att se vad som händer ikväll då.

Tisdag = Praktik 09-15. Klipptid på Karma 15.15. Jobb 16.30 - 20.30. Träning 21.00 - 22.30. Tvättid 22.00 - 06.00. Ja, jag måste tvätta innan helgen och den natten är enda tiden jag kan.

Onsdag = Praktik 11.00 - 16.00. Jobb 16.00 - 22.00. Har tagit förgivet att jag får dra en halvtimme tidigare från praktiken annars blir det omöjligt att hinna till Byske till 16.00.

Torsdag = NORRLANDSKONFERENSEN I PITEÅ. Får hämtning tidigt på torsdagmorgon av Maria i Byske. Åker sedan 5 mil norr. Till Piteå Havsbad. Under dagen ska vi vara lyssna på olika föreläsningar om badvattenreningsteknik, Simundervisning/Pedagogik, Lokalvård/städutrustning osv. Kommer att vara med på rundbordsdiskusstioner och bli bjudna på lunch.

Trivelskväll - Tvåkamp mellan lottade lag, middag med underhållning, prisutdelning och dans. Kommer att bli en rolig dag det här, förmodligen kommer man att vara yngst på stället också. Styrdansen tror jag att jag hoppar över! ;) 

Fredag = Bakis? Tror inte det. Sparar det till på söndag ;) Men upp i tid ska man i allafall. Ny dag med nya föreläsningar. Frukost, mer rundbordsdiskusstioner, avslutning och utvärdering samt beslut om nästa värdkommun för konferensen. Möjlighet till bad i tropikbadet för den som önskar!! PAX JAG

När klockan blivit ungefär 15.00 så åker jag Maria tillbaka till Byske. Hon släpper av mig och jag lånar förhoppningsvis en bil av mamma och pappa. Åker till stan för att plocka upp Lisa och packa om väskan för att dra vidare till nästa stad. UMEÅ. För att hälsa på Emma, Linnea & Jannie. Fredagskvällen blir mys.

Lördag = Match i Sävar. Tillbaka till Umeå. Och sedan är det studentfest för hela slanten. Har jag sagt att jag ser framemot denna helg! Längtar som tusan!! Mega kul ska vi ha.

Söndag = Bakisdag och hemgång till Skell.


Fullspäckad med ack så rolig vecka !

Nu vill jag bara önska alla mina vänner & min familj en bra alla hjärtans dag. Jag älskar er !



Mobilbilder




Kommentarer
Postat av: dallan

löööööv u mest! när far du iväg mot träning????

2011-02-14 @ 15:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0