UMEÅ

Entrade Umeå kring 18.00 i fredags. Fredagsmys och allt vad det innebär var vad jag, Lisa, Emma, Jannie och Linnea gjorde denna kväll. Kul att träffa dom tre töserna. Händer tyvärr inte så ofta nu för tiden.

Hur som haver så ringde klockan 08.00 på lördagsmorgon. Bortamatch i Sävar var vad som väntar. Jag hade ju lite närmare till matchen än vad mina lagkamrater hade. Så när jag klev upp så åkte dom från Skell. Hittade till slut sporthallen i Sävar. Matchstart var klockan 11.00. När slutsignalen gått hade Sävar vunnit med 9-5. (4-0,4-4,1-1) Så ni kan ju kanske förstå vilken period som var vår sämsta. Hade vi varit med från början så tror jag att matchbilden hade sett annorlunda ut. Jag gjorde 3 poäng och Emma Ulven Stenman gjorde 0, Viktigt ;)




Brudarna var duktiga och fotograferade oss. Hade dock oranga västar på oss som ni kan se.

Lördagsdagen började närma sig lördagsväll och det var tentafest som hos Jannie, Linnea & Sanna som väntade. En lägenhet på 100 kvadrat och 60 pers bjudna. Hade det riktigt trevligt. Just med tanke på att jag kände kanske 5 procent av av dessa 60 personer. Kvällen rasade iväg och klockan började närma sig utgång. Världens längsta kö på Rex var vad det var. Och ja, där stod man. I typ en timme och höll jävlart på att frysa ihjäl. Men in skulle man! Tur att det var tre Linköpingsbor som underhöll mig. Väl inne så fick jag snabbt tillbaka värmen tack vare allt folk i lokalen och att man höll pulsen uppe. Nattmat på max. Och sedan var den trevliga kvällen över.



                   

Söndagen bestod av BeachVollyboll, Mellomys och hemgång. Väl hemma så var det soffan med Rebban som gällde. Såg såklart solsidan och Big Brother 2011. Huset kommer att spåra.




Idag är det måndag och jag har påbörjat min sista praktikvecka på 360. Men på måndag är det jag, Rebban och Jonna som tar klivit in på 360 för att köpa årskort. De ni ! Tror att det här är enda året som jag inte ljuger när jag säger beach 20-- Here I come. Ska träna som fan inför sommaren 2011!!!


Kommentarer
Postat av: johanna

Duktigt av dig. Önskar jag hade samma motivation =)

2011-02-21 @ 15:34:51
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0