Söndag



Sanna & Berta myser i soffan

Jävla skit förlust idag!!!!!!! ÅH ATT JAG INTE KAN GÖRA MÅL!!!

Har som glömt bort hur det känns att vinna. Lyckan är inte på våran sida just nu. Ska man våga hoppas på en vinst nästa helg? Jag vet att alla vill. Men vi måste kämpa och visa lite vinnarskalle.

Efter matchen idag så chillade vi på läktaren när Hammarängen möte Sävar på hemmaplan. Förlust för H, YES Såg endast första perioden för sedan kom vi på att det var en viktigare match på tv:en. Nämligen Sverige - Finland. En match som Sverige vann efter straffar. Skellefteåsönerna Jimmie Ericsson och Jocke Lindström fick göra vars sitt mål, kul ! Sedan har jag och mina homiesar (dj&rebb) varit och inhandlat onyttigheter, sett solsidan och lirat kortspel. Allt i sin ordning som vanligt på söndagar.

Nu sängen fort som fan. Har en jävligt fullspäckad men framförallt rolig vecka att se framemot!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0