Piteå

Sitter hemma i Byske och inväntar en lite varmare bil. Kan hända att den inte startar i den här värmen??
Har hur som haver just anlänt efter en super mega trevlig vistelse i grannstaden Piteå. Dagarna blev som jag beskrivit dom. Väldigt lyckade. Jag gillar badfolket, alla är så öppna, trevliga och villiga att dela med sig av sina erfarenheter. Sen kvällen med några droppar alkohol i kroppen blev succe. Två grabbar (varav en råååå fräsch, ögongodis ja.) och två brudar stod för underhållningen. Och visst kunde dom dansa och sjunga. 18-tals tema var det som gällde. Morgon har dock varit lite slitsam, men tur att man ej var ensam om att vara sliten. Nästa år är det Boden som arrangerar Norrlandskonferensen. Dock så har vi gått klart utbildningen då, men förhoppningsvis får jag följa med Byske badhus :)

Kl 16.00 hämtar jag upp Lisa och sedan drar vi till våran närmsta grannstad i Söder, Umeå.

Mys, lira innebandy, Studentfest och goa vänner är vad som väntar!!

Två icke så bra bilder från gårdagen. Sanna, Maria, Therese & Sanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0