Fundersam


Det kanske blir dom här istället, eller vad tror ni?
Hade egentligen tänkt beställa täckbyxor i herrmodell men grejen är att killar har ju nästan alltid en mindre rumpa än vad vi tjejer har, så jag tror inte att min rumpa ryms i en herrmodell. Om jag inte tar en större storlek, men då har jag ju tyvärr inte så långa ben så då sitter problemet där. Har besökt Stadium, Intersport, Team sportia och Sport city idag men det fanns då fan inte ett stort utbud av täckbyxor någonstans. Surt. Så det blir nog en beställning som gäller. Leveranstid är på 1-4 arbetsdagar och vi åker på fredag så jag borde ju till 100% hinna få byxorna, MEN skulle det vara så att dom inte passar så blir det jobbigt. Pappa nämnde nå om någon overall, får väl köra på de ;)

Denna fredagskväll har jag varit och storhandlat med Jonna. Och sedan har jag myst framför tv:en med Rebecca & Beatrice. Dom har mest kickat på utlandsresor. Kan mycket väl hända att det blir en solresa i Augusti!!!!!

Borde verkligen gå och lägga mig och sova nu, Väckaren står på 06.15. Börjar inte jobba förren 10.00 men jag ska följa med Krille på innebandyträning i Byskeskolans gympasal 07.30 - 09.00. Och sedan ska jag bubbla i en timme :) Hyffsat skön lördagsmorgon bortsett från att det är så jävla tidigt !! Kram hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0