110208

Att vara journalist måste ju vara det värsta jobb som finns. Att alltid vara hatad av någon det kan ju inte vara så kul? Sen att personen ser ut som ett jävla tap gör ju inte saken bättre. Tråkigt när det ska bli så här.

-

Mellan 09-15 har jag varit på 360. Gjorde faktiskt en annorlunda grej idag. Testade alla pulsband. Satt från och till på en spinningcykel i 90 minuter för att kolla vilka plusband som fungerade och inte. Jag kallar det intervallträning ;) Var inte så svårt att få upp pulsen till mycket ansträngande heller! Haha, jasi.

Väntar tills klockan slår 15.45, så ska jag först förbi på mammas jobb, hämta upp henne och sedan vidare till Byske. Jobb 16.30 - 20.00. Sen tillbaka till schtaan för att lira innebandy 21.00 - 22.30. Åh, hatar så sena träningar. Efter 22 så vill inte mitt huvud tänka nå mer och mina ben vill inte ta ett steg till. Men det är bara att bita ihop. Tur som fan att det är skoj! Och skönt att jag har sovmorgon till kl 11.00. Gillas starkt.



Ja, det är jag som är den lilla röda. Nr #14

Kommentarer
Postat av: dallan

HAHA, el´classico bild!

2011-02-08 @ 16:42:15
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0