Helg <3

Fick med oss en till vinst i ryggsäcken igår kväll! Med hela 9-3 vann vi över Holmsund.
Snyggt jobbat flickor, för egen del så kände jag mig inte så närvarande. Har haft en grymt jobbig vecka och när jag väl gått i mål så kom tröttheten och lättnaden, vilket gjorde att jag kände mig överkörd. Kändes som att jag skulle säcka ihop vilken sekund som helst, så några min in i tredje perioden sa jag till Markus att nu får han sätta mig på bänken. Vilket han också gjorde, känns orättvist mot laget när man ändå inte kan ge 100%. Match imorgon söndag, som det känns nu så är jag jävligt taggad. Tror och hoppas att min kropp också ska vara det.
Idag lördag har jag sovit ut, och nu håller jag på att packa/tvätta/städa för fulla muggar, ikwell väntar livehockey på Skellefteå kraft arena med Carro, Jonna & Jonas. Vi ska gå dit som en familj ;)
Två bilder från badhus-myset med flickorna förra helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0