Kungen kommer till Sverige

ALLTSÅÅÅÅÅÅÅ VAAAAAAA!?

Brad Paisley till Sverige 2011!

Nyheter

Countrystjärnan Brad Paisley kommer till Sverige för första gången i slutet av augusti. Han gör konserter även i Norge och Danmark.


Skandinavienturnén börjar på Cirkus i Stockholm onsdagen den 24 augusti. Han gör sedan en tur till Oslo med sitt band. Därefter framträder han i Göteborg på Lisebergshallen, lördag den 27 augusti och avslutar sin Europaturné på Forum i Köpenhamn den 28 augusti.





Har inte råd att fara & se denna karl. Även fast att jag verkligen, verkligen vill. Ända sedan jag började lyssna på Brad Paisley så har jag sagt att när han väl kommer till Sverige så ska jag vara på plats. Hade jag vetat om detta före sommarns början så hade jag sparat alla mina pengar för att kunna fara till Göteborg lördag den 27 Augusti för att se han!!!! ÅHHHHHHH. Måste försöka fixa det här.
  • Mud on the tires
  • When I get where I´m going
  • Whiskey Lullaby
  • She´s everything
  • Little moments
  • Two people fell in love
  • The world
  • Thats Love
  • Ticks
  • Celebrity

Kommentarer
Postat av: Jess

JAG FÖÖÖÖLJER OM DU LYCKAS FIXA SÅ DU KAN FAAAAAAARAAAA!!!!!!!!!!!

2011-08-07 @ 21:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0