Tisdag

Känner att jag inte riktigt har fått tillbaka den förlorade sömnen. Fast å andra sidan så har jag inte sovit såå mycket denna natt heller. Såg film till 02 inatt. Hade filmen inte varit jävligt bra så hade jag somnat. Unstoppable, se den. Klev upp 09.30 idag, av en anledning, träning. Har latat mig & ätit så mycket onyttigt denna helg så jag längtar verkligen till att få svettas. Men det kommer att vara grymt jobbigt. Function står på tur idag, dom gjorde om passet förra veckan och jag måste säga att det blivit ett snäpp jobbigare.

Jag, Johanna & David var väldigt duktiga igår, trodde att det skulle gå hyffsat fort att planera men det tog några timmar, men nu är som det mesta klart inför lördagen. Weeeeeii.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0