Tisdag

Har varit på skolan hela dagen idag. Och sitta i 6-7 timmar är verkligen jobbigt! Har iallafall haft besök av ägaren av 360. Hon höll en gymintroduktion för oss. Och nästa gång vi har skolvecka, vilket borde bli vecka 41 så ska vi få besöka träningsanläggningen. Och jag har faktiskt aldrig varit in på 360 så det ska bli spännande :)

Idag så är det innebandyträning som gäller. Sista träningarna innan premiären är vad som väntar oss!
Dock så kan jag ej närvara på torsdagsträningen för då har jag skola! Vi ska vara på edda jävlart hela dagen. Och på kvällen ska vi få lära oss om bastukulturen och även få vara med om en bastupplevelse som det så fint heter!

Sen träningen ikväll så hinner med några avsnitt av DH! :)

Lalla kommer hem nästa torsdag, jag längtar efter honom!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja längtar efter dig me!!!!!! :)

2010-09-21 @ 23:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0