Snodde en låt som Regina skrivit om ;)

Stämningen är hög nere på stan
Vi har suttit och laddat hela dan
De svartröda halsdukarna är med
Flaggan ligger på stolen bredvid

Är det fotboll ikväll? Nej!
Bandy då? Nej för fan!
Ska vi gå på Station? Nej!
Det är derby ikväll och alla vet vars

Åh IBK Skellefteå IBK
Mitt hjärta klappar för
SKELLEFTEÅ
Åh IBK Skellefteå IBK
Är det enda laget som
Jag hejar på!!!

Spänningen stiger för varje sekund
Jag känner mig allting annat än lugn
Vi närmar oss Edda med raska kliv
Ikväll ska vi föra ett jävla liv

Är det fotboll ikväll? Nej!
Bandy då? Nej för fan!
Ska vi gå på Station? Nej!
Det är derby ikväll och alla vet vars

Åh IBK Skellefteå IBK
Mitt hjärta klappar för
SKELLEFTEÅ
Åh IBK Skellefteå IBK
Är det enda laget som
Jag hejar på!!!

S-K-E-L-L-E-F-T-E-Å let´s go
S-K-E-L-L-E-F-T-E-Å let´s go
S-K-E-L-L-E-F-T-E-Å let´s go
S-K-E-L-L-E-F-T-E-Å let´s go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0