Investerat

Jag har köpt en ny mobil idag <3
Blev inte en sån som jag tänkte inhandla.
Utan en Sony Ericsson xperia X10 mini pro.
Härmade Carro & typ halva Sverige ;)


Annars har jag hängt med Linda ikväll. Hon var snäll & följde mig på hälften av solbackens alla affärer!
Har också gått en sväng på vitberget & sett filmen ryktet går.
Skulle köpa mig en kycklingsallad på edda idag, For änkomt dit just bara för salladen.
Emma ULVEN Stenman tvingade mig att äta ur den satans goda salladen igår så jag bara var tvungen att köpa en egen idag. MEN som jag visste var ingredienserna slut, så ingen sallad för Sanna denna måndag. Men kanske imorgon? ;) Eller på onsdag osv

Har bokat tvätt tid mellan 10 & 14 imorgon så ingen värsta sovmorgon för mig.
Dessutom kom jag på att jag inte har varken tvättmedel eller sköljmedel.
Måste därför ta mig en tidigt cykeltur till coop eller torget, vad är närmast från nyckelgatan? :O

Nu väntar jag på att få prata lite med min Lalla!! Skynda dig plutten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0