Då var man tillbaka.

Jaha, då satt man åter innanför Byske badhus väggar. Men det känns bara bra!
Nu återstår det att se hur mycket jag kommer att få/kunna jobba.
Har ju skolvecka i veckan. & dagarna är väldigt intensiva så jag känner att huvudet känns hyffsat tungt.
Så att få vara ledig under de veckor vi är i skolan kanske inte skulle vara så dumt trots allt.
Dessutom kommer vi att ha rätt mycket praktik vilket innebär att det blir heltids dagar.

På tal om praktik så har jag ringt ett x-antal gånger till fyrishovs badhus som ligger i Uppsala för att fråga om de har en ledig praktikplats. När jag väl fick tag på killen jag sökte så hade han aldrig tid att prata eller så bad han mig ringa senare. Tillslut så ville han att jag skulle skriva ett mail och berätta om mig själv & utbildningen, det gjorde jag ju givetvis...för 3 veckor sedan!? Så jag har varit lite irriterad. Men på datalektionen idag ringer min mobil & jag ser att det är ett 018 nummer (Uppsala) Blir alltid lika nervös när det ringer ett okänt nummer. Men går ut i koridoren och svarar. De ringde då en skit trevlig kille som jobbar på Fyrishov och säger att de hemskt gärna vill att jag kommer & pratikserar hos dom under veckorna 48-49. Fan vad glad jag blev!! Kommer att bo hos mormor under dessa två veckor!! Och förhoppningsvis besöka huvudstaden för att umgås med Jessica. KANON BRA!!

Annars idag har vi mesta dels befunnit oss på Skellefteå kraft Arena som stället så fint heter. Fritids chefen & ingenjören som ritat arenan har haft några timmars föreläsningen med oss. Fick dessutom en giuden tur genom hela arenan. Man har ju ändå bara sett den offentliga delan av byggnaden. Nu fick vi se helheten.

Jobbar till 21.00 ikväll sen drar jag till schtaan för att sova på dirren.
Måste bara svänga förbi ica för att köpa godis åt Lalla ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0