2010-09-08

Jobbat ett lång pass på 9 timmar idag. Mellan 13.00 & 22.00. Gick som vanligt kanon bra.
Även vattengympan. Körde på lite extra hårt så att jag själv skulle få lite extra träning!
Kände igår på innebandyträningen att det behövs..som fan!

Sover hemma hos Mamma & Pappa idag & imorgon för den delen.
Sover fortfarande i bäddsoffan, men den har förflyttats. Till lillasysters gamla rum. För tjejen har flyttat till kågevägen i skelltown. Välkommen in i gänget :) Trots att hon är tredje barnet i familjen så är hon det andra barnet som flyttat hemifrån. Min kära lillebror på 18 bast kommer säkert aldrig flytta hemifrån. Bo i samma hus som garaget, vad mer kan man begära (enligt honom) Det är faktiskt så illa att han redan har budat på morsfars hus. Höll på att skratta ihjäl mig när mamma sa det!!

Imorgon ska jag plugga. Sen jobba 17-21. Missar innebandy träningen!!!!
Men får spela innebandy hela helgen istället så det gör inget.
Cup på edda är vad som väntar. Tycker faktiskt att det är riktigt kul att tillbringa de flesta vakna timmarna på edda för att se på väldens roligaste sport! Riktigt taggad är vad jag är.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0