Söndagens tankar

Underbart skönt med en extra timme detta dygn. Sov till 11 snåret. Cyklade sedan ner till stan för att ta bussen till Byske och jobbet. Jobb 13.30 - 17.00 var vad som stod på schemat. Skellefteå karate klubb hade anordnat en tävling i gympasalen och sedan hyrt badhuset. När det var som mest folk i våran lilla simhall så räknade jag till över 50 pers. Så det var full rulle. Får alltid lite otäcka tankar om vad som faktiskt kan hända, allt från att skrapa sig eller bränna sig på bastuaggregatet till att ramla och slå huvudet eller till och med bli medvetslös/drunka. Det gäller att alltid vara förberedd.

For sedan hem till Rotegatan 7 och käkade middag. Mamma hade lagat någon ny mat. Väldigt väldigt god. (Typ samma maträtt som du bjöd på Johanna) Har fått receptet av Johanna så jag måste ta mig tid och laga mat någongång. Kanske i veckan när jag får låna pappas bil och har möjlighet till att stor handla.

Ringde till min lillebror på 18 bast i natt, cirka 02.00. Kan lova att killen pratade i sömnen!! Fick helt sjuka svar och frågar. Bland annat att han inte låg och sov i sin egen säng utan att han var på hemmafröjd. (En inredningsbutik i Byske) och handlade tyger. Sen babblade han på om massa annat. Tänkte inte så mycket på det inatt, var mest bara ute efter skjuts och fick det ganska fort bekräftat att han inte körde bil. Men nu när vi väl börja snacka om det så var det ganska komiskt. Man ska nog aldrig ringa och väcka någon som sover en djup sömn.

By the way. JAG HAR VUNNIT EN NATT PÅ HOTELL AURUM!! Galet skönt. Det bästa med att sova på hotell är ju ändå frukosten. Man får även använda deras relaxavdelning med pool osv. Nu måste jag bara hitta någon som vill följa (svårt?) och sedan bestämma datum.

Eddahallen 13.30-21.30 imorgon, måndag. Ciaao.

Kommentarer
Postat av: lda0323

HALLÅ HWEEEEEEJ JAG VILL FÖLÖJA WEEEI!"

2010-11-01 @ 15:51:43
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/
Postat av: carro

PICK ME PICK ME ;)

2010-11-01 @ 21:40:54
URL: http://cmei.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0