40 månader med dig




Idag har jag och Lalla gubben varit tillsammans i hela 40 månader!
Ja, ni läste rätt. 40 underbara månader tillsammans med han.
Både med - och motgångar har vi tagit oss igenom. Och trots att vi
nu har ett distansförhållande så är jag lika kär som för 40 månader sen.
Tack älskling. Saknar du!

For på jobbet en timme tidigare för att simma. Simmade 120 längder!!
Det vill säga 2000 meter. Gjorde det givetvis av en anledning. Har betat av
ytterliggare en punkt för att ta magistermärket. 2000 meter - frisim.
Har jobbat 14-18. Och sedan har jag och Jonna snurrat runt halva Byske
för att dela ut alla New Body paket. Endast några få paket kvar som ska ut
så fort som möjligt. Nu sitter jag i mamma & pappas soffa och kikar på Idol.
Myspys fredag. Men ska jag vara ärlig så hade jag helst befunnit mig hos
JohannaB denna kväll, men jobbar man så gör man:(

Imorgon är det full rulle. Jobb 08.00 - 13.30. Gasen i botten till stan för att lira
innebandymatch mot Holmsund kl 15.00. Sedan hem för att snabbt som fan
duscha + smink och partyklädsel on ---> till Carro!!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söta ni är på korten,lycka till i framtiden.Kram svärmor.

2010-10-26 @ 09:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0