Slapp torsdag


Har haft en riktig hemma slappar-dag! Sådana dagar behövs dom med. En timme kvar till jag börjar jobba, ska ta och fixa mig nå käk. Sen ta hojen upp till badhuset. Har läst på facebook att dom som varit i Norge under 2009 har fått veta om deras Norska skatt nu. Jag och Carro var ju där samtidigt som de flesta vet. Och eftersom att vi bor grannar i Byske och hennes post kommer hit så har jag varit och kikat i hennes brevlåda några gånger, men idag fick hon ialf inget brev. Är galat nyfiken om jag fått något. Men det får jag inte veta förren på lördag då jag ska till stan igen. Skulle ju sitta jävulskt bra med några extra slantar på kontot. Men nu är jag ju inte hundra på att jag får tillbaka pengar, så samtidigt som jag är nyfiken så är jag också nervös!!



Party med den bruden på lördag!! Känns som 10 år sen sist jag var ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0