Långhelg från skolan

Det måste vara ett skämt att jag börjar få ont i halsen igen. Orkar inte vara sjuk. Måste på apoketet imorgon och köpa nå skit som förhoppingsvis ska hjälpa.

Annars idag har det varit en lång dag på skolan. Hela dagen i simskolans tecken. Har gått igenom det mesta inför våra kommande sex LIA (Lärande i arbete) veckor. På måndag startar dom veckorna. Och jag ska börja på eddahallen med start på måndag 08.00. Jag tror och hoppas att det kommer att bli tre roliga och lärorika veckor.Vecka 46 praktiserar jag hos våran simlärarutbildare. Som jobbar på Nordpolen i Boden. Kommer att låna soffan hos Lallas mamma och Harald under dessa dagar. Dom bor i Luleå men tur att det går väldigt bra med bussar, om det inte är så att jag lyckas få låna bilen av mor min ;)

Som sagt, sovmorgon torsdag och fredag. Hur underbart!? Sov gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0