Helgen

Matchen mellan AIK - Brynäs var grymt bra. 5 mål i första perioden säger ju väldigt mycket.
Sen att AIK skulle vinna med 6-3 trodde jag inte i början av matchen. Hade ju faktiskt tippat 4-2 till Brynäs. (Men det behöver ni ju inte säga till någon) Men tredje perioden tillhörde AIK totalt. Brynäs hade rent utsagt ingen chans att komma ikapp och reducera. Kan bara sammanfatta timmarna på ladan med ett: De var värt vartenda öre.

Hade sovfrämmade i natt i form av en lillebror som heter Jonas. Sov till ungefär 09. Steg upp, käkade frukost och sedan började vi traska till stan för att ta 10.30 bussen till Byske. När jag far till Byske så ska jag antingen hälsa på familjen eller jobba. Idag är det söndag och det borde vara så att jag inte ska jobba men det ska jag ändå. HYRA kallas det. Tre timmar på en söndag är ju ändå pengar så jag kände att det var värt det.

Ikväll är sista kvällen som Lalla är kvar i staden så jag hoppas att jag får rå om honom själv. Kanske bio eller någon liknande.

Annars så är jag ledig både måndag & tisdag, känns grymt bra. Har distansstudier även kommande vecka. Så att tillbringa tid i skolan behövs ej. Tummen upp för det. Dock ska det läsas en jävla massa men det tar jag när jag har tid och lust. Det vill säga när :O Aja, någongång ska det göras iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0