Helgen

Matchen mot Holmsund kändes som en förlust trots att resultatet visade lika. 5-5 slutade matchen. Dom kvitterade när det återstod 50 sek kvar. Jävulst bittert. Men jag känner på mig att vi kommer att ta dom här på bortaplan. Är redan enormt taggad.

Lördagskvällen tillsammans med Carro & Malin. A var super trevlig. Körde en krogrunda. Första stopp blev på Olles för att lyssna på Classe, Micke & Viktor. Lika duktiga som alltid. Besökte sedan för första gången Allstar. Ruggigt fräscht har gamla balcaz blivit. Dit återvänder jag inom kort. Sista stopp blev på S8, givetvis entrades dansgolvet direkt. Sedan höll vi oss där resten av kvällen. Kvällsmat på max sedan hem till sängen.

Denna söndag har mest spenderats i lägenheten. Trodde att jag var bakis när jag vaknade men upptäckte sedan att det var mensvärken som spökade. Aj, vad ont man kan ha ibland.

Kl fyra tog jag min hoj upp till Eddahallen för att leta efter mitt fina halsband som jag fått av morbror Janne när jag föddes. Hade glömt kvar det efter matchen. Lyckligtvis så hängde halsbandet kvar där jag lämnat det och vi kunde återförenas. Känner mig alldelens naken utan det. For sedan till Johanna för att umgås och mysa med henne. For och käkade på tre kronor. Kycklingsalladen där kan jag starkt rekommendera. Bänkade oss sedan framför tv:en för att se bland annat Ensam mamma söker.

Imorgon börjar jag min första LIA/praktik dag på Eddahallen. Spännande. God natt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Den är fruktansvärt god. Tack för kvällen :)

2010-10-25 @ 10:43:28
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0