En väldigt oooledig lördag

Har befunnit mig på Byske badhus i näst intill 12 timmar idag. Galet less.
Jobbade först 08.00-11.00. Körde simskola osv.
Sedan har vi haft vattengympautbildning från 11.00 till just efter 19.
De flesta timmarna har bestått av teori men vi har även ägnat några timmar i bassängen.
Nu så är jag väldigt trött. Blir en myskväll hemma med mamma och pappa.
Inte ofta det händer en lördagskväll. Men det är något man behöver ibland. Hörde just att mamma hällde upp godis i en skål också ;)

Sen att mitt favorit lag i innebandy, det vill säga mitt eget lag, vann idag mot Umeå city med 5-1.
Fan vad kul med vinst brudar!! Attans att jag inte kunde vara med. Men nästa helg hoppas jag på en repris.

Även mitt favoritlag i hockey, Skellefteå AIK, vann med 3-1 mot Linköping är ju också kaaaaaanoners!!

Slitsam lördag men kan lova att jag kommer att lägga mig med ett leende på läpparna.

Ska hinna se IDOL också som jag missade igår när jag var i Norrbotten.
Btw, så vann IBK mot K4 med 8-7. IBK hade en ledning med 7-0, vilket slutade med en oerhört spännande match.Men kul var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0