Gått i sömnen?

Alltså jag är inte riktigt frisk nu, i skallen. Börjar fundera vad som kan ha gått snett.
Hade rätt om att föreläsningen skulle ta cirka 2 timmar igår. Och som jag lovat mig själv så låg jag i sängen kl 21.00. Somnade kanske vid 21.30. Vaknar av vad jag tror är väckaren. Jag tror alltså att klockan är 05.10. Går upp som vanligt och gör mina rutiner. Det vill säga, först toabesöket, efter det så tvättar jag mig i ansiktet & sätter på mig lite smink och börjar sedan klä på mig. Medans jag klär på mig så tycker jag att jag känner mig ovanligt trött och när jag tagit på mig kläderna så sneglar jag på klockan, Och va faaaan!? 23.39!!! Hade just så pass sovit två timmar och jag tror att det är morgon. Tur som fasen att jag kollade på klockan och inte bara for iväg till edda. För vid midnatt tror jag ingen vill att jag ska komma och praktisera. Så det var bara att klä av sig, tvätta bort sminket och hoppa ner i sängen igen. Det sistnämnda var det enda som var bra med det hela. Skrattretande men sant.

Just nu så håller jag på att tvätta och sedan drar jag till kaplan för att träna innebandy. Annars så ser slutet av veckan ut på följande sätt:

Fredag. Edda 06-14-00 --> LEDIG = Mysfest på badhuset, möjligtvis utgång i Byske/schtaaan.
Lördag. LEDIG!! = Sova länge som fan. Sen Arenan för att se AIK krossa Djurgården.
Söndag. LEDIG!! = Innebandymatch mot spöland/Vännäs 13.00. Lugn söndagsafton.
Känner på mig att denna helg kommer att bli kanoners.


Visst har jag inhandlat en snygg resväska? Dock så sved det i plånboken
för resväskor är tametusan inte billiga!! Men jag måste ju ha en så :)

Kommentarer
Postat av: dallan

HALLÅ du kunde ju alltid kommit till kågevägen och praktiserat!!!!

slår vad om att du vill utbilda dig i hur man använder en tvättmaskin, matlagning, massage och spela allan!



gölli randi resis du köpt baj de wäjj

syns kanske imorgon purre

2010-11-05 @ 00:52:02
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0