Första dagen på en ny vecka

Vaknade kl 12.00 idag av att jag hörde att pappa var hemma på lunch. En tanke slog mig att han kanske skulle till stan/köra förbi stan idag. Mycket riktigt, han skulle dit och göra några ärenden. Slapp åka buss och liftade med honom. Nackdelen med det var att jag var tvungen att åka med när han skulle göra alla sina ärenden. Och det är ju väldigt intressanta och roliga affärer han är in på!? Repslageri, någon verkstadsaffär, kolla på nå renholmensprojekt osv. Ja, roligare har man ju haft.

Annars har jag spenderat tid i lägenheten, har inte gjort något nytta dock. Bara packat det sista typ.
Sen har jag fått besök av Linda, Johanna & Carro. Drog först till Coop bara för att. Fyndade en julstjärna som jag ska ha i köksfönstret. Sedan hem till jig för att spela Chicke. Lindas favvokortspel och givetvis vann tjejen. Jag kom jävlart sist. Bänkade oss i soffan och blev kvar där resten av kvällen. Härlig måndagskväll.

Imorgon tisdag lyfter jag med ett flygplan först till Arlanda och sedan vidare till Landvetter, där snälla Malin ska komma och hämta mig. Ska låna hennes soffa imorgon natt. På onsdag möter vi upp klassen våran för att sedan dra på Svenska mässan. (BAD & IDA mässan). Klassfest var det någon som viskade i mitt öra också. Första och definitivt inte sista. Tror att det kommer att bli en tok rolig vistelse i Göteborg.

Sängen snart.



Ska drömma om Thailand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0