Jay & Linnea?

Missade ju idol i fredags och har därför nyss suttit och sett programmet på tv4play.se. Jag har som aldrig haft någon favorit eller kunnat säga på rakarm vem jag tror/tycker ska vinna hela skiten. Den jag hoppas ska vinna vet jag fortfarande inte. Däremot hoppas jag verkligen att Jay & Linnea står på scen i globen på finaldagen!! Sen vem som vinner spelar inte någon större roll. Dom kommer gå långt ändå! Sen att det var kärlekstema på idol gjorde ju så att jag inte kunde hålla tårarna borta!


Frän tjej!

Igår inledde jag min sista vecka som praktikant på Eddahallen. Känns som både och när man som kommit in i det hela och just lärt sig vad som händer i huset. Har till och med lärt mig alla namn nu. Trots att det ändå jobbar 21 stycken med fastanställning + någon extrajobbare. Godkänt minne har man då iallafall. Imorgon, onsdag så är jag ledig. Istället så ska jag jobba på söndag. På söndagar är det en inhyrd kvinna som håller i babysim. Och jag hoppas, hoppas verkligen att jag får vara med och titta på. Så gölligt! Fast jag kommer säkert få en chock (om dom nu har kommit så långt) när dom trycker ner bebisarna undet vattnet. Känns som fel. Men det ska båda vara bra och roligt för dom små liven.

Träning ikväll. Sen träning. Kommer se ut som en zombie, som vanligt när jag stigit upp 05.00.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0