Ett till extra jobb?

Ojhejbara.

Var hyffsat nervös när jag for till praktiken 06.00 imorse. Kl 08.40 skulle jag hålla i en simskola. Som de flesta vet så brukar jag ju göra det, så vad är grejen? Men han som håller i simskolorna och är andra chef på eddahallen skulle givetvis granska mig. Blir alltid nervös när jag ska ha någons blick på mig, för att kolla hur jag agerar i olika situationer. Lektionen gick hyffsat fort och jag kände mig rätt så nöjd. 5 min senare kommer Nicke, (killen som studerade mig) och frågade om jag ville jobba = inte praktisera utan jobba = få lön! Denna fredagskväll. Så det slog mig direkt att något bra måste jag då ha gjort! Yeeeey

Har alltså tillbringat mer än 12 timmar på Edda idag. Fast får ju penningar för 6 av dom ;) Hahha, skadeglad? ja som en fattig student som man är.

Tråkigt med snö det fallit de senaste dagarna? Har haft bil dessutom. Visst är det skönt med bil men fan vad jobbigt att köra när Skellefteå kommun ej har skottat. Och jävligt ball att skotta/sopa/skrapa bort snö och is 05.45 en mörk morgon. Ingen hit. Men å andra sidan hur kul hade det varit att gå eller cykla dessa dagar?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0