Snart är det dags att byta jobb.

Är nu inne på min sista vecka här på badhuset.
Nästa vecka börjar jag jobba 07-16 på parken.
Har suttit och funderat på det här med fördelar och nackdelar med att byta från att jobba kväll på badhuset till att jobba dag tid på parkförvaltningen. För det första så är ju båda jobben i Byske. Så jag kommer att få åka buss/bil lika långt & mycket. Sova hemma hos mor & far någon gång i veckan kommer fortfarande att inträffa.
Eftersom att båda jag & min sambo tycker om att sova på morgonen så är det ju något jag givetvis kommer att sakna - Att alltid ha sovmorgon. Men å andra sidan så kommer jag att nu till veckan har mer tid till annat. På kvällen alltså. Som att umgås med vänner, familjen & träna.
Dessutom kommer jag alltid att vara ledig från kl 16 på fredagar till kl 07 på måndagar.
Men det bäst är ändå att jag har väldigt bra arbetskamrater & bra chef på båda jobben!!!

Det är som både och det här, men som jag skrev på facebook.

Ge mig bara en solig sommar så är jag nöjd!!!! 

Måndag: Badhuset 15-20
Tisdag: Badhuset 15-20
Onsdag: Badhuset 15-20
Torsdag: Badhuset 15-20
Fredag: Badhuset 13-20
Lördag: Brännbollsyran i Umeå!!
Söndag: Bakis & tidig kväll.
Måndag: Parkförvaltningen 07-16


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ska till Byske och jobba under Yran! Annars hade jag varit där ;)

2010-05-25 @ 23:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0