Speedad

Har nyss kommit hem från fysträningen med innebandyn.
Känner att jag borde vara trött och slut.
Men jag känner mig nästan inte alls sliten. Visst känns det att jag rört på benen men annars är jag bara uppspelt!
Så kände verkligen för att hitta på något, men vad!? :)

Lalla är hos någon brud och jag har ingen bil.
Och dessutom bor jag på Morö Backe hata
Åhh, jobbigt läge.

Jag kanske ska ta & cykla till Byske?
När jag lixs har varit och tränat kan jag ju lika gärna fortsätta ;P

Aja, kvällen lär säkert sluta i soffan med mig själv, haha

Btw, igår såg jag The Blind side, ruggigt bra film!
Tack för tipset Linda. Nu kan jag rekomendera den till er !


Kommentarer
Postat av: Emma

haha ja vet de är väl de tråkigaste, men ja tror ja kommer att ha en grym sommar här också ;) De enda ja kommer att sakna är väl att kunna gå och sätta sig på en uteservering och dricka öl:P



Okej va roligt, va får du göra på badhuset då?=)



Ja jobbar jätteolika, vi skriver schemat vecka för vecka efter vad jag och värdmamman har för planer så det är jättehärligt!

2010-05-04 @ 05:03:24
URL: http://emmahellstrom.blogg.se/
Postat av: linda

den e top notch

2010-05-05 @ 11:52:53
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0