Sista maj

Ja, som jag visste. Pappa smittade mig och jag blev förkyld men trots en tokförkylning så satte jag mig på bussen ner till Umeå för att hälsa på Linnea & EmmaMa! Även fast jag hostat, nysit och varit väldigt tät i näsan så var resan verkligen värt de. Så kul att umgås mer er brudar. Har funnits en stor saknad! Men nu är det ju sommar så snart ses vi igen!!

Idag är det måndag och jag jobbar som sagt min första dagen på parkförvaltningen i Byske.
Trodde att det skulle vara jobbigare än det var att stiga upp imorse. Men det var hyffsat lätt. Känner mig bara liten sliten eftersom att jag är förkyld men jag känner att jag börjar krya på mig!

Idag klockan 17, ska jag, Lalla, mamma & pappa fara och kolla på lägenheten på Sunnanå igen. Och efter det ska jag skriva kontrakt med mäklaren. Ja, jag ska fan kööööööpa en lägga. Fan vad najs!!!

Sen väntar träning (en lugn sådan för min del) & möte!!

Nä, nu kommer Carro & hämtar mig med gatorn. Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0