Ny vecka, Måndag


     

Ja, jag tänkte bara visa lite av mina olika sidor iklädd en morgonrock, Mohahaha

Igår hann jag med både det ena & det andra. Bland annat var jag en sväng till A-torp för att se min lillebrors fotbollsmatch mot Morön som slutade 2-2, rättvist resultat ska jag ärligt säga. Sen tog jag Lallas söta gröna lilla golf till Carro, hämtade upp henne och möte upp LisaLi på Nordanå för att se dans 3:ornas avslutningsuppvisning. Helt okej föreställning. Kan ju då inte säga att man skulle ha gjort det bättre själv, men skulle gärna ha velat! En del dancemoves är riktigt gryma.

Efter uppvisningen drog jag & Lissan till Mb, där först Elin & sen Melinda anslöt oss i soffan.
Kul att träffa dom brudarna, mycket trevligt. Snackade minnen och även framtid. Bland annat 24/6, då vi ska ha klassfest. Taggad till tusen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0