Lördag

Ja, som sagt, gårdagen blev inte så händelsrik. Kom i säng rätt tidigt och det var ju tur de för kl 09.00 imorse kom pappa in i vardagsrummet (där jag ligger och sover hemma hos mampap) och väckte mig för att fråga om jag ville följa med till Hedfors och eftersom att jag ändå inte hade några planer förrän senare på kväll så hackade jag på. Hann med att hjälpa pappa med att klyva ved & måla en skopa med ett till lager av svartfärg. Sen så har det ju varit kanon väder idag, som jag hoppas de flesta njutit av! Själv har jag suttit ute i solen och läst några kapitel ur boken Vår lilla hemlighet.

Trots att jag är ledig imorgon så blev det en lugn kväll. Måste spara mig till GÖTEBORG!

Jag och Carro hade egentligen tänkt oss en nyttig hemma kväll + broarna runt. Men inget blev som vi tänkt.
Istället så blev vi bjuda på go mat hos Carros kusin Tessa med familj. Käkade pepparbiff, pommes & beasås !
Lirade lite kort och for sedan till Petra där några brudar förfestade. Blev där någon timme sen hann vi både med en sväng på Olles & på Calles. Observera, fortfarande nykter ;)
Dock så var det oväntat lite folk. Så vid halv ett tiden gick vi åt varsitt håll. Carro till Subway för att jobba och jag till bilen som tog mig hem till Morö backe där jag sitter just nu.
Hade tänkt se tv men ingen verkar fungera. Tror jag vet varför tv:en i sovrummet inte fungerar. Antennen sitter inte i, svårt att lösa? Icket, men jag blev lat!!!!Tar hellre med mig datorn till sängen och ser några 2 1/2 män avsnitt! God natt på er



Tredje natten utan Lalla :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0