Broarna runt

Promenerat broarna runt två dagar i rad, tycker som att det är en perfekt runda att gå.
Inte allt för lång & inte allt för kort. En runda som tar ungefär 60 minuter, lite till och från.
Beror ju självklart på väder, vind & tempo ;)
Sen att man har trevligt sällskap gör ju inte saken sämre!

Skulle gärna vara med & springa broarna runt med typ halva Skellefteå på tisdagar.
Men som jag gjort det senaste halvåret så befinner jag mig då på Byske badhus.
Och skippa jobb för att vara ute och löpa är inte riktigt min grej.
Kan ju faktiskt träna själv också men det skulle vara kul att vara med. Och jag tycker faktiskt att det synd att jag jobbar varje tisdag! Men nästa år kanske!



Har som bestämt mig för att röra på mig varje dag denna vecka & hittils har det gått utmärkt.
Hade fysträning med laget i måndags. Gick runt på Ostviks gator i tisdag med Fredde. Gick broarna runt med Carro igår (Onsdag) och idag (torsdag) med Linda. Imorgon ska jag på jobbet tidigare för att simma några längder. På lördag ska jag hjälpa pappa att slänga in ved i källaren (styrketräning) och sedan en promenad (förmodligen broarna runt ;)) med Carro. Så på söndag, Vad ska jag hitta på då? Kanske en cykeltur? Aja, vi får helt enkelt se. Jag vet inte vad jag ska träna men att jag ska röra på mig är ett som är säkert. BRA SANNA. 
Se nu till att hålla det hära. 

Imorgon jobbar jag 13-22. Lär nog inte hända så mycket mer än så. Tjing.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0