Att man aldrig får ha sin cykel ifred

Förra sommaren blev jag avstulen min cykel, polis anmälde den stulen osv.
(Men ja, det ger ju en mängd egentligen)
Den var borta några veckor & jag var riktigt nära på att hinna köpa en ny.
När jag & Lalla skulle fara & hämta min gamla cykel (som jag fick när jag fyllde typ 12) som stod utan för Lindas mamma på Norrböle så såg han min fina röda cykel ståendes vid granntrapphuset. Liiiite glad jag blev då!!

Ja, men hur som haver. Igår när jag kom till stan kring 23. Så gick jag till andra sidan E4:an, mitt emot brandstation för att hämta min cykel som jag ställt där tidigare samma dag.
Lyckligtvis stod ju cykeln kvar, men sadeln & lampan fram var borta.

Får jag bara fråga vad det är för jävla fattigjon som inte har råd att köpa en egen sadel!!??
KAAAAAAAAAAAAAAAAMAN

Blir så less, förbannad, irriterad osv.
Ja, då var det bara att önska sig en ny sadel i födelsedagspresent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Rebban

haha, ja blev av med min cykelsadel förra månaden ;) lite snopen man blev när man kom ut ur dörren å skulle ta cykeln till skolan. kanske har råkat ut för samma snubbe!

2010-05-05 @ 19:02:17
Postat av: carro

hahhaha dom måste ju göra det bara för att jävlas :P

2010-05-05 @ 20:23:37
URL: http://cmei.devote.se
Postat av: ska vi byta grejjor

tycker om din sadel, den e mer vaddad och behaglig än min originalsadel. förlåt!!

du kan få köpa tillbaka den av mig?

eller vad sägs som prylbyte?

"min" sadel mot din ...cykel?

2010-05-07 @ 17:51:49
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0