1 maj

Jo, som sagt så blev valborgsmässoafton 2010 väldigt lyckad !

Käkade grillat för första gången detta år med familjen och Lalla.
Gjorde klart den norska deklarationen (för tro det eller ej men jag fick koderna igår!!!)
Så nu hoppas jag att allt ska stämma och att man får tillbaka nå penningar!

Vid 19-tiden drog jag & Lalla vidare mot stan & Johanna.
Där hon, Linda, Emil & Petrus befann sig.
Käkade efterrätt, drack alkohol, spelade spel, lyssnade på musik, fick besök av frostvikare och hade det allmänt trevligt! Det enda som saknades denna gång var ju faktiskt en majbrasa.
Nästa år ska det blir ett måste. Tycker att det är mysigt och framförallt varmt att befinna sig vid en majbrasa.

När klockan passerat 01-tiden började jag & Lalla traska hemåt, det vill säga till Moröbacke.
Lägg märkte till att jag skrev LALLA. Hahha, helt otroligt. Han som är så emot promenader ;)
Och eftersom att vi lämnade bilen hos B så var vi ju tvungna att gå och hämta den imorse.
Men det var skönt med en morgon promenad, trots regnet !

Just nu befinner jag mig på jobbet.
En lördag kl 21.30?! Svar ja.
Ålund/Byskes fotbollsherrlag har hyrt badhuset.
Och inte kunde jag tacka nej till jobb.
Så det är inte allt för lätt att hålla koll på ett 20-tal grabbar i åldrarna 18-30 ! hahaa

Vi hörs!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0