Torsdag

Hej & hå !

I måndags befann jag mig i Malå med familjen, sov i husvagn och åkte snowboard med dom.
Tisdag & Onsdag bestod av jobb i Byske.
Och idag torsdag är jag i Arvidsjaur, det var då ett jäkla flängande tycker jag!
Hahha, men oftast så tycker jag att dagen ska vara fullpackad med saker att göra än en dag utan planer.
Så ibland kan Lallas spontan ideér vara bra :)

Var på bio i Skell igår med Lalla, Daniel & Frida. Vi såg Percy Jackson - Kampen om åskviggen
Helt okej måste jag säga. Man fick sig ett gott skratt någon gång då och då.
Sen blev det raka vägen till A-jaur.
Idag är det tänkt att jag ska åka bräda på vittjåkk men det jobbiga är att jag måste åka själv isådana fall.
Eftersom Lalla jobbar där så kan han ju inte åka med mig :(
Men vi får se hur jag gör, att åka snowboard är ju ändå att åka snowboard med eller utan sällskap !

Planerna för helgen är då näst intill oklara. Jobbar på fredag 15-21.
Och på söndag har vi ju faktiskt våran sista innebandymatch.
Och inte mot vilket lag som helst utan mot Hammarängen.
Vilket innebär DERBY!!!
Jag säger som våran captain;
"Kom gärna och heja fram oss till en seger i säsongens sista match,
 det sägs ju att en bra publik gör halva laget -Upp till bevis nära, kära, fans & stalkers! ;)"







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0