Torsdag

Ja, idag har man hunnit med en hel del.
Klev upp vid kvart över 8.
Vid 10.00 skjutsade jag syrran till tandläkaren för att hon hade oturen att ramla i trappen och slå sig i käken.
Men tur var då det att tänderna klarade sig från skador.
Eftersom att det blev ett impuls besök till tandläkaren så missade Jonna bussen med skolan till Storklinta.
Och eftersom att jag är en sådan snäll storasyster så erbjöd jag mig att skjutsa henne till Jörn.
Sagt och gjort. Så Jörn fram och tillbaka har jag hunnit med.

När jag kom hem så hade jag tänkt tvätta pappas bil för att den såg rent förjävligt skiten ut, MEN lätt att tvätta en bil om man inte har varmvatten så det var bara in och elda som gällde. Vilket jag är kung på (?) men tillslut så fick jag eld i pannan. Undertiden jag väntade på varmvattnet så färgade jag mitt lös hår.
Sedan var det biltvätten kvar då. Fick lätt springa 15 gånger upp och ner i källaren för att fylla hinken om och om igen med varmvatten, haha ja, jag ser det som träning ;)

Nu sitter jag på jobbet och här blir jag till 21.30 sen stan & CHILLA

Håååj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0