Jahaja

ta fram mobilen och in på kontakter

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Agnes Schönfeldt - Nej, det har jag ej

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Anton Pettersson - Barndomskompisar

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Brorsan - Haha, ja det vet man aldrig

ÄR NUMMER 25 SÖT?
Bea Berg - Jaaaaaa jätte

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33?
Caroline Lundsten - Söt & snäll tjej, som var min bästa vän under lågstadiet (tror jag att det var)

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Andreas Grubstad - Var Carros kille under vår tid i Norge, så genom henne

GILLAR DU NUMMER 51?
Emelie Lindgren - klart jag gör!

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN?

Albin Kristoffersson - nej det tror jag faktiskt inte att jag gjort.

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Anna Hedlund - brukar träffa henne på Ibks hemmamatcher, men vet ej nu.

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
Anna Ersson - Nej det är jag inte

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Alexandra Austvik - Jaadå, gjorde det senast i Thailand!!

VAD PRATAR DU & NUMMER 18 OFTAST OM?
Anna Wallström - Om parkarbets jobbet

KÄNNER DU NUMMER 1?
Adam Wikström - Yesbox

HAR DU KRAMAT NUMMER 65? 
Faster Inger - Jada


Igår var jag ledig!!
Dock så fick jag ingen sovmorgon, upp 07.00 för att hämta Lalla i Bastuträsk.
Sen så blev det stan och en lunchdate med Linda, Johanna & Carro

Alltid lika trevligt. Blev en födelsedags lunch för Linda som nyss fyllt år!
Och en hejdå kram till Johanna som for till Tunisien igår kväll, FUSK
Sen så fick jag träffa sötflickan Jessica som nyss kommit hem från Thailand.
Efter det for jag & Lallsson tre mil norr över, till Byske för att se Hockeyn och käka tacobuffé
Gott var det, dock så såg vi bara första perioden av matchen mellan AIK-Färjestad för sen blev Lalla less och ville fara, ja typiskt. For till Mb och såg klart hockeyn med Regina, hennes mor & Robban!
Tack som fan att AIK vann med 2-0, WEEEEEI
Kvällen avslutades med att se drygt halvafilmen av 2012!

Idag jobbar jag till 13.30.
Sen ska jag baka en tårta åt Lalla för att han får besök ikväll av sin far & Elisabeth!
Efter det är det fest som väntar med Jessica & Carro!!!! Kingaling

Nu ska jag ta och käka en tacopaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0